16. 5. 2013

Přání a jejich realizace

Přání - to je něco, oč nebyl, není a nikdy nebude ochuzen asi ani jeden člověk. Dalo by se říci, že přání je jedním ze základních koření a zároveň hnacích motorů našeho bytí zde. Jenže přání a jeho realizace jsou dva protilehlé dualitní konce. Jsou tu však ale dvě otázky. První - co vše si lze přát, aby to bylo realizovatelné? Tady je odpověď jednoduchá. V přáních nejsou hranice. Lze si přát naprosto vše bez ohledů na pravděpodobnost či fyzikální zákonitosti. Otázka druhá - co udělat, aby přání bylo uskutečněno? Tady už to tak jednoduché není. Osobně si myslím, že principy plnění přání jsou utajovaným tajemstvím. Umíte si představit jaké páky by vládnoucí struktury měly v ruce, když by skoro žádný člověk neměl obavy ze ztráty zaměstnání, neměl strach, zda zaplatí nájem nebo že dětem nebude na školu a důstojné oblečení?
Možná to nebude na první pohled patrné, ale tento článek úzce souvisí s předchozími -  Potvrzení platnosti, Úvaha nad knihou..., Písmo a představivost, ale i články o osudu, svobodné volbě, paměti, zkrátka téměř vše, co vyšlo z této začátečnické dílny. Při jistém kvantu zkušeností a informací se rozdílná, někdy nepřehledná témata, začnou (alespoň mě ano) slévat do jednoho čistého relativně jednoduchého celku.
Na druhou otázku - co udělat, aby přání bylo uskutečněno, neexistuje žádný univerzální, pro všechny platící návod, a v tom je háček a velká svoboda v pokusech záměrně "mlžit".
Pokusil bych se tu nastínit svojí vlastní chronologii poznávání. V první etapě pro mne platilo to, co je uvedeno článcích Pravda o životě trochu jinak a to, co jsem napsal v předchozím článku o zlomené lopatě :-). Tudíž jakési na první pohled zdající se negativní přání s implantovaným faktorem času. Myslím, že tento způsob bude platit pro velkou část populace, možná většinovou. Tímto i dalším rozdělením lidí podle principů nechci a ani nebudu dělit na lepší a horší nebo jak teď na netu frčí probuzené a neprobuzené. Každý jsme jiný a to z mnoha více či méně ovlivnitelných důvodů, což se dá s trochou fantazie odvodit z článku: Úvaha - je osud neměnný? Z mého laického pohledu je to dáno jakýmsi konkurenčním bojem mezi levou a pravou mozkovou hemisférou (materialisticky řečeno).
Další etapou bylo, že předchozí systém přání přestával fungovat a namísto toho začalo být na chvíli funkční opak - pozitivní přání. Zřejmě došlo k postupnému omezování konkurenční rivality hemisfér. Poté přišlo moje soudobé poznání, že u mě nejlépe funguje přání nikterak neformulovat, ale pouze je jaksi emocionálně procítit a hlavně si je vizualizovat a co je nejdůležitější - beze slov. I díky dalším vědomostním i praktickým "nálezům" zjišťuji, že právě vizualizace je velice silný nástroj. Že čistou vizualizaci beze slov a vysvětlování má na starost pravá hemisféra nemusím ani říkat a už vůbec ne, proč je soudobý systém výuky člověka zaměřen na degeneraci této poloviny mozku. Více o tom byla nedávná velmi trefná úvaha od Vlabi.
Jelikož toto téma je neuvěřitelně obsáhlé, zasahující do mnoha oblastí (hmota, energie, paralelní reality, čas, Záměr, osud atd.), omezím se jen na to, že můžete vzít jed na to, že existují síly (entity - energie s vlastním vědomím), které ochotně a rády vyplní jakékoliv vaše přání - za dodržení určitých, sice nepsaných, ale zato neokecatelných pravidel. Děje se to velmi často, ale kvůli nepochopení principů, má člověk dojem, že se mu nedaří, či že se proti němu spiknul snad celý vesmír. Problém je v tom, že přání bývají často vyplňována do posledního puntíku a s tím nikdo nepočítá. Je těžké důsledně a zodpovědně promyslet svoje přání a dát mu přesně takovou podobu, aby v něm nic nechybělo nebo naopak nebylo něco navíc. V přáních se fantazii meze nekladou, v jejich vyplňování již nikoli (z lidského pohledu).
Rád bych vám tu nyní uvedl mail, který jsem dnes obdržel. Z pochopitelných důvodů některá data budou pozměněna, ale jelikož danou osobu znám již delší dobu, mohu se osobně zaručit, že vše je pravdivé a ve skutečnosti došlo k více zajímavostem a vyplněným přání, než je uvedeno.

...Mě dnes ráno také konečně něco docvaklo a že to trvalo :-) Možná by to mohlo být i jedno z Vašich témat na blogu...Týká se to přání, opravdu věřím, že vše, co si přejeme se nám splní. Ale bohužel se nám plní i ta přání, která jsme nedomysleli do důsledku :-) A pak to člověk nechápe, co se děje, a proč se to muselo stát...Laura mi tak před 2 lety poradila, ať vše, co si přeju, namaluju na papír, ať to vidím před sebou, je to svým způsobem rituál, kdy něco napíšete, namalujete a tak to prostě "vypustíte" do vesmíru. A ten na tom začne makat.
ilustrační foto
Já si tehdy namalovala svého koně v nádherné stáji, s velkou  jízdárnou a krytou halou, výběhama a u toho jsem napsala, že chci mít super práci, kreativní, za hodně peněz a aby mi to zabralo jen tolik času, kolik tomu budu chtít věnovat já :-) (v době přání byly podmínky pro koníka i pro pisatelku o poznání jinačí, než je tomu dnes - poznámka autora) A protože jsem tehdy byla v nefunkčním vztahu, tak jsem na ten obrázek přimalovala pouze sebe - s tím, že s partnerem nepočítám...A světe div se, ono se začalo něco dít...Přišla mi nabídka na super práci, kterou mám ráda, mám tu svoji svobodu, mám slušné peníze a do toho přišel nový partner, který mě podpořil ještě více, však Vy víte, a jeho dárkem také bylo, abychom se s koníkem přestěhovali do vysněného. Tehdy jsem se na ten obrázek podívala znovu a řekla si, že to vážně funguje :-) ALE...V den kdy jsme se s koněm přestěhovali do vysněných stájí, mi můj partner oznámil, že se mnou nemůže být skrze své rodinné záležitosti a holt prostě koníkovi "bydlení" platit bude, ale nemám s ním počítat. Od té doby to jde od 10 k 5ti...a já stále nic nechápala...až dnes ráno, když jsem si šla zaběhat, jsem si uvědomila, že na světě je krásně a vše, co se mi děje, je v souladu s nějakým záměrem...A cvak...ten záměr je úplně jasnej - já si to tak přece přála :-) Já a koník sami - bez partnera a vesmír to zařídil dle mého přání...Doběhla jsem domů a ten obrázek jsem vytáhla...vzala pastelky a domalovala k sobě partnera - doufejme, že s výmluvným popisem :-) a snad jsem na nic podstatného nezapomněla a ke koníkovi dopsala úloha Sv.Jiří 74,65 % :-) (přání vynikající výsledku v konkrétní sportovní disciplíně - poznámka autora)
Z toho plyne ponaučení: Je třeba si dobře promyslet, co si člověk přeje, stane se totiž, že se mu to opravdu splní...
To je jen jeden z příkladů, už se mi to stalo víckrát, ale tohle byla fakt pecka...


to je naše "masožravka"
Nejsem v tomto nikterak kovaný, ale pro případ, že by se někdo z vás odhodlal k něčemu podobnému (držím palce), doporučil bych ještě následovné. V případě pisatelky bych u partnera rozhodně nedělal žádné konkrétní rozpoznávací znamení - i když to plně chápu. Univerzu tím berete z ruky pomyslnou malířovu paletu barev, protože věřte nebo nebo, chlapů je na světě jako smetí a co vy víte, zda by vám Univerzum nepřihrálo někoho třebas i z druhého konce světa, s kým byste byla mnohem šťastnější, než s vykresleným idolem (tím však ani jeho nevyloučíte ze hry). Když už dáte na intuici, a Vy na ní dáte, a na Univerzum, nechte výběr plně na nich. Místo volby ano-ne, získáte miliony možností navíc, přičemž důvěřujte výběru. Univerzum ví lépe, kdo Vám lépe sedne.
A další věc - časový faktor. Vždy je potřeba Univerzu dopřát dostatek pozemského času. Koneckonců ani kuře se na povel nevytento. Jelikož se domnívám, že čas v podobě nanosekund či tisíciletí (kvantitativní) si zcela vymyslel člověk, aby věděl od kdy do kdy a co za to, zkusil bych v případě vizualizace použít, jak já říkám, čas kvalitativní. A tím je čas, kterým se řídí zvířata, rostliny, kameny, slunce, prostě vše ostatní kromě člověka. Takový zajíc. Myslíte, že bude žrát jen proto, že je 6:45 ráno? Ne. Ten bude žrát až když bude čas žrát - když bude hlad. Nebo leknín. Vykvete v 4:15, protože podle SEČ má vycházet slunce v Horní Dolní na návsi? Nikoliv. Vykvete až bude správný čas - dostatek světla. Kámen se rozpadne až bude jeho čas, nikoliv za deset milionů a jednu vteřinu přesně.
Takže pokud se všemi důsledky naznáte, že realizace přání je možná koncem léta, do obrázku/vizuální představy zakomponujte například vlašťovky houfující se na el. vedení nebo tam foukněte třeba tři měsíční úplňky - tím v přání bude, že za 3x28 dnů byste si přáli, aby bylo splněno. Může se splnit i za den, čímž vaše vizualizace bude také platná, neboť ve vámi stanovenou dobu bude přání splněno. Přesnou dobu realizace přání ponechte na vyšších instancích, ty vědí lépe jak to všechno sešněrovat dohromady, aby nikde nic neskřípalo. Jde tu o váš Záměr a Univerzum to bude vědět.

Shodou okolností jsem se dnes dozvěděl, že pisatelka neuvěřitelným způsobem ovlivnila život (dala možnost vyplnit přání) jinému člověku - mému kamarádovi, přičemž tito se do teď neznají a ani nevěděli, že existují. Já díky specifickým okolnostem tento zázrak měl možnost vidět z nadhledu - jako pozorovatel. Nechám to na kamarádovi, zda tento dosti osobní příběh, třeba i anonymně, sdělí vám ostatním. Krásné osobní vysvětlení jsem dostal od téže slečny:
"...ale tentokrát jsem měla nutkání tu zprávu poslat dál a protože vnitřní hlas má u mě vždycky pravdu, tak jsem to poslala :-) Třeba štěstí Vašeho kamaráda s tím mailem nesouvisí, spíš si myslím, že díky takovým zprávám se člověk prostě někdy přenastaví, změní vibraci a něco se odblokuje a najednou to jde..."
V tomto vysvětlení je ukryto velmi mnoho. Popřemýšlejte nad tím.

planetární mlhovina NGC 2818
Nedejte na obecně uznávaná (vnucená) dogmata, že přání jsou jen pro bláhové snílky. Vy jste Tvůrci nejenom snů, které se v okamžiku mění v jednu z možných realit, ale disponujete skrytým a utajovaným potenciálem si tyto sny uskutečnit. Pokud se vydáte cestou jejich realizací výše popsaným způsobem, neklesejte na mysli, pokud se tak nestane do 24 hodin. Čekejte a důvěřujte. Pokud je realizace vašeho snu v souladu se Záměrem, vyplní se ve správný okamžik. Snad ještě doplním - čím více budete zažívat synchronicit, tím více si můžete být jisti, že to co děláte, děláte správně. 

aktualizace:
Dnes mi došlo od čtenářky doplnění. Nemohu jinak, než ho vložit v původním znění. Nerad bych, aby z něho díky mojí interpretaci něco vyprchalo:

"... a ještě poznámka, je důležité (a to si uvědomuji také až teď) naslouchat vnitřnímu hlasu a hlavně prvním pochybám, které se během vizualizace objeví...A svoje přání podle toho poupravit.

Dám příklad: když jsem teď rozvíjela svoje přání týkající se nějakého partnera, dala jsem k němu výmluvný popis a také, že chci, aby mě ten člověk miloval...večer jsem koukla na obrázek znovu a vnitřní hlas říká: "No jo, ale co když Ty ho holka nebudeš milovat?" Takže to dnes ještě musím napravit, jinak by to bylo zase napůl. A vůbec, ten obrázek asi překreslím, ten chlap, co jsem ho tam namalovala se mi totiž vůbec nelíbí a obávám se, že v tom nebude pouze můj antitalent na kreslení :-) Cítím to...a myslím, že vesmír to se mnou myslí dobře...a dává mi možnost svoje přání ještě přehodnotit...držte mi palce"

Já palce rozhodně držet budu. Děkuji Vám za velice přínosné psaní, které jste mi dovolila zveřejnit. Myslím, že může pomoci dalším otevřeným lidem.

aktualizace 2:
Tak podle toho, co vím, se přání pisatelce vyplnila na 110%. Faktor času úspěšně dodnes používá v přirozené podobě (nikoliv konkrétní datumy ani časy, nýbrž přírodní cykly) a funguje jí to, dá se říci, na den přesně.
I u mých dětí se způsob kreslení přání na papír (vizualizace přání) osvědčil. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Podmínky pro publikování komentářů